Adkomst/parkering

Adkomst og parkering

Gården min ligger på Trengereid på Sotra.
Adressen er Søre Fjellavegen 775.
Parkering ved stallen eller ridebanen.
NB! Ikke parker i bussholdeplassen langs veien!

• Sving inn til huset ved bussholdeplassen og parker ved stallen, eller fortsett og følg Fv 555 i ca. 250 m.
  • Sving til høyre ved skiltet til Kallestad.
  • Etter ca. 250 m ser du ridebanen på høyre side.
  • Snu, kjør inn avkjørelsen til ridebanen og parker ved ridebanen.

Aldersgrenser og nivå

Jeg tilbyr undervisning/hesteopplevelser for både små og store på alle nivå. Både barn og voksne er hjertelig velkomne men barn må være minst 6 år gamle.

Avbestilling

Avbestilling må skje minimum 48 timer før timen; avbestillinger etter dette vil bli fakturert;

Betaling

Ridekurs: faktura for hele terminen (vanligvis et halvår) sendes ved kursoppstart og må betales før kursoppstart

Drop-inn/privattimer/arrangement: Med mindre noe annet er avtalt på forhånd skal ridetimer betales med Vipps til 410 61 365.

Fasiliteter

• Stor utendørs ridebane med bommer og hinder
  • Enkelt toalett
  • Parkering

Priser ridetimer

• Privattime: NOK 450,– til NOK 540,–
  • Gruppetime (min. 3, maks. 7 ryttere): NOK 320,–

Påmelding

Bruk påmeldingsskjema for påmelding til ridekurs / ønske om plass på ridekurs. For spørsmål eller bestilling av privattime osv. ta kontakt. Påmelding via skjema er uforpliktende fram til 10 dager etter bekreftelse av / tilbud om plass.

Ridekurs

Rideskolen har ridekurs på faste dager for barn og voksne. Kurs settes opp basert på antall/nivå av påmeldte.

Rideleir

Ifb. med ferier tilbyr jeg dagsrideleir. Nærmere info publiseres på min FB-side.

Ridetimer tilbys i på utvalgte ukedager og i helgene. Les mer på Timer-priser.

Jeg holder til på Trengereid (Sotra). Adressen er Søre Fjellavegen 775, 5382 Skogsvåg.

Utstyr

Du trenger eget rideutstyr for å ri hos meg. Absolutt minimumskrav er:

• ridehjelm
  • sko med hæl

Ridevest anbefales og er et krav for all undervisning med raskere gangarter/sprang.