Jeg tilbyr 3 forskjellige rideleir i høstferien:

1. Trygg med hest: torsdag 01.10. – søndag 04.10.:
    4-dagers rideleir for barn/voksne
    Passer for nybegynner og alle som er nysgjerrig på – men kanskje litt redd for – hest.
    Fokuset ligger på at alle skal føle seg trygge i omgang med hester. Ridning hver dag inngår.
    Klokkeslett:
    – torsdag og fredag: kl. 16 – kl. 19
    – lørdag og søndag: kl. 9 – kl. 13

2. Formiddags rideleir: mandag 05.10. – lørdag 10.10.
    Rideleir for barn/voksne som har rideerfaring fra før, ikke trenger leier, er trygge på alle tre gangarter og komfortable med galopp og sprang. En rideleir med fine utfordringer.
    På programmet står 3 dressurtimer og 2 sprang-/bakketimer, en av dagene blir en sosial dag uten ridning hvor vi skal gjøre andre gøye ting. I tillegg blir det småridning, stallarbeid, hestestell og kos samt andre gøye opplevelser.
    Klokkeslett: kl. 9 – kl. 13

3. Ettermiddags rideleir: mandag 05.10. – lørdag 10.10.
    Rideleir for barn/voksne som er trygg med hest i skritt og trav, og som vil lære seg å galoppere. På programmet står 3 dressurtimer og 2 bakketimer med bommer/småhinder, en av dagene blir en sosial dag uten ridning hvor vi skal gjøre andre gøye ting. I tillegg blir det småridning, stallarbeid, hestestell og kos samt andre gøye opplevelser.
    Klokkeslett: kl. 15 – kl. 19

Håper dette høres fristende ut! Bare ta kontakt ved spørsmål!

NB! I perioden 03.10. – 10.10. er det ingen ordinære ridetimer, kun rideleir.

Påmeldingsskjema

NB! Begrenset antall plasser. Kursene fylles fort opp. Alle som har meldt interesse/sendt inn påmeldingsskjema vil få svar ila. uke 39.